H&M lancerer ny anti-hvid reklamekampagne

ANTI-HVID PROPAGANDA: Tøjkæden H&M har lanceret en ny anti-hvid reklamekampagne. Reklamefilmen er fyldt med anti-hvide, multikulturelle elementer og raceblandede par. «Fremtiden er her», proklamerer en sort kvinde.

H&M har udgivet en ny reklamekampagne, som de kalder «Bring on the future», hvilket omtrent betyder «Fremtiden er her». Reklamen beskrives af tøjgiganten som et «ydmygt, håbefuldt og hjertevarmende nytårsdigt, der inkluderer den Grammy-prisvindende reggaekunstner Koffee».

Den anti-hvide reklamefilm er fyldt med seksuelt afvigende og multikulturelle elementer, samt utroligt mange raceblandede par. Både homopar, lesbiske par og flere raceblandede par vises i filmen. Alle par i filmen består af mennesker fra alle verdenshjørner.

«Fremtiden er nu og her», konkluderer den sorte kunstner Koffee, efter at alle multikulturelle vennegrupper har set nytårsfyrværkeriet.

I skrivende stund har reklamen 741 thumbs up og 1.500 thumbs down. H&M har også valgt at lukke kommentarfeltet til filmen for at undgå kritik fra folket.


  • Kommentarerne er modereret.. For at deltage i diskussionen – læs vore regler her.

  • Bent Jørgensen says:

    Kørte også forbi noget bygge handel. På siden af bygningen var der en sort mand og en hvid kvinde. Så også en reklame for nogle dagligvare produkter. Igen sort mand og hvid kvinde. Hvad fanden sker der? Er vi i Danmark eller mogadishu..?

  • Jeffrey Daugherty: “I am unapologetically white and proud, western and proud, Anglo-Saxon and proud. I am proud of my heritage, people, and race. I am a racist. I care about the white race.” https://youtu.be/bL046MwZhs4?t=1208
    “GENERAL PATTON, GERMANY, COMMUNISTS & THE USA TODAY.”


  • Skriv et svar

    Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

// //