Anti-scandinavisk SAS reklame bliver modtaget med voldsom kritik
SAMFUND: Flyselskabet SAS oploadede en reklame d. 10 febuar på youtube, hvor de stiller spørgsmålet: Hvad er virkeligt scandinavisk? Deres svar: Intet, vi tager blot kultur fra andre lande og ændre nogle småting. Dette blev ikke mødt med glæde blandt seerne.
Du kan selv se reklamen her:
(Opdatering 12-02: De gjorde videoen privat, så den kan ikke længere ses på deres kanal. Heldigvis har andre brugere downloadet og derefter oploadet videoen igen. Her er et nyt link.)
Gennemgang af reklamen:
De åbner op med dette spørgsmål:
Efterfulgt af dette svar:
Her efter kommer de med en række skandinaviske madretter, teknologier og kultur efterfulgt af, hvor vi fik det fra. Her er et eksempel:
De viser endda en afrikaner, som siger “end vores vikinge forfædre”.
Deres store konklusion. Vi tager alt vi kan lide fra vores rejser til udlandet, ændre end lille smule og så får vi en unik skandinavisk ting. “Hver gang vi går uden for vores grænser, tilføjer vi farver, innovation, fremgang. Vi tilføjere det bedste fra hele verdenen hertil. På en måde blev scandinavien bragt hertil. stykke for stykke.”
Som det ses på like/dislike ratioen, så blev denne video ikke taget godt imod. Dette ses også tydeligt i kommentarene.
Her skriver en bruger “Sikke en forfærdelig reklame”, en anden skriver “lol, se hvordan reklamen gør så meget for at vise en afrikaner sige; vores vikinge forfædre. Denne reklame er 100% demoralisation propaganda imod skandinavere. ”
Kommentarerne er modereret.. For at deltage i diskussionen – læs vore regler her.
De må være ligeglade med at tjene penge, da de blot pumper en masse globalistisk mundlort ud, samt viser ingen respekt til den Nordiske kultur.
Okay, videoen er allerede gjort privat, men kopier kan findes. Det her er for mærkværdigt. Man skulle næsten tro reklamen var BEVIDST for at provokere. Selv i disse globalistiske tider, er det jo ren HÅN mod Skandinavien, at sætte reklamen op på denne måde og servere den for sådan et stort publikum. Vil de have at vi stopper med at flyve? Eller er det psykologisk krigsførelse på steroider nu? SAS (eller hjernerne bag reklamen) må jo uden tvivl vide den negative effekt den har på kunderne, FØR de uploadede den.
Carolyn Emerick: “Imagine living in a tribal society and telling your tribesman that you side with the rival or invading tribe.
The tribe is the natural social group of the human animal.
How we are living now is unnatural.
We should not even be living in the same spaces as anyone who is not of our own tribe.
It is natural to feel repulsion and suspicion of those who are not alike to your own people.”
(Summary of Odinism)
Man kan stadig se den her https://youtu.be/kgVubbFrQuU
Dette er et godt eksempel på, at kapitalister ikke kun ønsker at optimere deres profit. Hvis det var deres eneste ønske ville de aldrig gøre dette. De ønsker også kulturel magt og status. Derudover appelere dette også til den international finanselite, som elsker denne form for anti-hvide propaganda og så gør, at de er mere villige til at give gode lån. Bare se her: https://www.cnbc.com/video/2020/01/23/goldman-sachs-ceo-ipo-diversity-squawk-box-interview.html
Jeg er jyde og kan kun se selvironien i klippet.
Vi har lært utrolig meget på alle de rejser vore forfædre foretog. Meget af det nye der kom os i møde tog vi med hjem og tilpassede det til vor egen kultur.
Det er en storm i et glas vand.
Budskabet er: Rejs ud i verden og bring alt det gode du møder med hjem.
Jeg synes også, det er noget forbandet svineri, at vi er tvunget til at bruge arabertal! Vi vil ha romertallene tilbage!!
Vi har altid blevet inspireret og taget de ting til os og tilpasset det til vores livsstil og kultur, når vi har rejst rundt i verden, samt fremmede handelsfolk der har været på besøg i Norden har bidraget til vores ideer, det fortæller SAS også i deres reklame, de sælger bare i budskabet ud fra en globalistisk synsvinkel at vores kultur og folk ikke findes, vi er bare en stor global familie uden egen identitet